Produkty 1-24 z 213

  1. Zawieszki do kluczy, identyfikator na klucze, 1 sztuka, mix

    Zawieszki do kluczy, identyfikator na klucze, 1 sztuka, mix

    w magazynie
    0,32 zł 0,26 zł 0.25 zł (netto) Oszczędź 25.71% 0,43 zł
  2. Identyfikator z nadrukiem SMYK BASIC biały agrafka

    Identyfikator z nadrukiem SMYK BASIC biały agrafka

    w magazynie
    9,26 zł 7,53 zł 7.15 zł (netto)
  3. Identyfikator HOLDER z taśma czarną ARGO

    Identyfikator HOLDER z taśma czarną ARGO

    w magazynie
    Producent: Argo
    1,55 zł 1,26 zł 1.2 zł (netto) Oszczędź 24.55% 2,05 zł
  4. Identyfikator HOLDER z taśma niebieską ARGO

    Identyfikator HOLDER z taśma niebieską ARGO

    w magazynie
    Producent: Argo
    1,55 zł 1,26 zł 1.2 zł (netto) Oszczędź 24.55% 2,05 zł
  5. Identyfikator ARGO CT-123 na klips z agrafką

    Identyfikator ARGO CT-123 na klips z agrafką

    w magazynie
    Producent: Argo
    0,43 zł 0,35 zł 0.33 zł (netto) Oszczędź 23.91% 0,57 zł
  6. Fotel obrotowy HIT siatkowe plecy/ekoskóra WBW08-001A-00001 NOWY STYL

    Fotel obrotowy HIT siatkowe plecy/ekoskóra WBW08-001A-00001 NOWY STYL

    w magazynie
    Producent: Nowy Styl
    459,77 zł 373,80 zł 355.11 zł (netto)
  7. Kosz uchylny Click-it 50l Curver 04045-877-65

    Kosz uchylny Click-it 50l Curver 04045-877-65

    w magazynie
    Producent: Curver
    78,31 zł 63,67 zł 60.49 zł (netto)
  8. Holder na kartę, etui na identyfikator, TYP K - KARTA, 1 sztuka

    Holder na kartę, etui na identyfikator, TYP K - KARTA, 1 sztuka

    w magazynie
    1,28 zł 1,04 zł 0.99 zł (netto) Oszczędź 24.09% 1,69 zł
  9. Płyn do czyszczenia toalet, płyn do WC, DOMESTOS Pine, 2l

    Płyn do czyszczenia toalet, płyn do WC, DOMESTOS Pine, 2l

    w magazynie
    Producent: Dotts
    18,07 zł 14,69 zł 13.96 zł (netto)
  10. Kosz na papier GRAND siatka metal czarny 12 l

    Kosz na papier GRAND siatka metal czarny 12 l

    w magazynie
    Producent: Grand
    23,36 zł 18,99 zł 18.04 zł (netto)
  11. Wieszak na ubrania ARIZONA czarny NOWY STYL  187cm

    Wieszak na ubrania ARIZONA czarny NOWY STYL 187cm

    w magazynie
    Producent: Nowy Styl
    308,85 zł 251,10 zł 238.55 zł (netto)
  12. Identyfikator HOLDER 2K-V blue ARGO

    Identyfikator HOLDER 2K-V blue ARGO

    w magazynie
    Producent: Argo
    1,96 zł 1,59 zł 1.51 zł (netto) Oszczędź 24.64% 2,60 zł
  13. Kosz na śmieci metalowy, kosz druciany z siatki, czarny 12L

    Kosz na śmieci metalowy, kosz druciany z siatki, czarny 12L

    w magazynie
    Producent: Dotts
    18,17 zł 14,77 zł 14.03 zł (netto)
  14. Kosz uchylny Click-it 25l Curver

    Kosz uchylny Click-it 25l Curver

    w magazynie
    Producent: Curver
    52,39 zł 42,59 zł 40.46 zł (netto)
  15. Identyfikator HOLDER 2K-H blue ARGO

    Identyfikator HOLDER 2K-H blue ARGO

    w magazynie
    Producent: Argo
    2,13 zł 1,73 zł 1.64 zł (netto) Oszczędź 18.01% 2,60 zł
    Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 2,13 zł zł (brutto)
    Identyfikator HOLDER 2K-H blue ARGOx 10 - 11%
    2,31 zł/szt.
    Identyfikator HOLDER 2K-H blue ARGOx 25 - 15%
    2,21 zł/szt.
    Identyfikator HOLDER 2K-H blue ARGOx 100 - 18%
    2,15 zł/szt.
  16. Identyfikator personalny, holder targowy, kieszonka 50 szt

    Identyfikator personalny, holder targowy, kieszonka 50 szt

    w magazynie
    72,78 zł 59,17 zł 56.21 zł (netto)
  17. Smycz z logo SMYK 10mm

    Smycz z logo SMYK 10mm

    w magazynie
    7,36 zł 5,98 zł 5.68 zł (netto)
  18. Zawieszki do kluczy, brelok KEY CLIP, 6 sztuk, niebieski

    Zawieszki do kluczy, brelok KEY CLIP, 6 sztuk, niebieski

    w magazynie
    Producent: Durable
    23,46 zł 19,07 zł 18.12 zł (netto)
  19. Identyfikator ze ściągaczem 60x90mm długość 60cm 10szt. DURABLE 8138-19

    Identyfikator ze ściągaczem 60x90mm długość 60cm 10szt. DURABLE 8138-19

    w magazynie
    Producent: Durable
    148,65 zł 120,85 zł 114.81 zł (netto)
  20. Identyfikator HOLDER z taśmą zieloną ARGO

    Identyfikator HOLDER z taśmą zieloną ARGO

    w magazynie
    Producent: Argo
    1,69 zł 1,37 zł 1.3 zł (netto) Oszczędź 17.96% 2,05 zł
    Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 1,68 zł zł (brutto)
    Identyfikator HOLDER z taśmą zieloną ARGOx 10 - 11%
    1,83 zł/szt.
    Identyfikator HOLDER z taśmą zieloną ARGOx 25 - 15%
    1,76 zł/szt.
    Identyfikator HOLDER z taśmą zieloną ARGOx 100 - 18%
    1,70 zł/szt.
  21. Szafka na 22 klucze ARGO HF-200C-22K

    Szafka na 22 klucze ARGO HF-200C-22K

    w magazynie
    Producent: Argo
    109,05 zł 88,66 zł 84.23 zł (netto)
  22. Kosz biurowy Dotts 19l siatka srebrny 295x240x343mm

    Kosz biurowy Dotts 19l siatka srebrny 295x240x343mm

    w magazynie
    Producent: Dotts
    18,07 zł 14,69 zł 13.96 zł (netto)
  23. Holder na kartę, etui na identyfikator, bez taśmy-smyczy 50 szt

    Holder na kartę, etui na identyfikator, bez taśmy-smyczy 50 szt

    w magazynie
    61,71 zł 50,17 zł 47.66 zł (netto)
  24. Kosz uchylny Click-it 15l Curver 04043-877-65

    Kosz uchylny Click-it 15l Curver 04043-877-65

    w magazynie
    Producent: Curver
    39,84 zł 32,39 zł 30.77 zł (netto)
Strona
na stronę

Wyposażenie biura - Warszawa sklep

Jak zaprojektować nowoczesne, funkcjonalne biuro? To proste. Zainspiruj się wyposażeniem oferowanym przez Biurobot. Wygodnymi, ekskluzywnymi fotelami obrotowymi, designerskimi szafkami na klucze i oryginalnymi dodatkami, które stworzą przytulną, a zarazem nowoczesną przestrzeń. Innowacyjne rozwiązania budują pozytywny wizerunek biura. Wpływają na efektywność pracy i budują bezpieczeństwo. W ofercie internetowej hurtowni znajdziesz nowości rynkowe i cenione klasyczne dodatki. 

Kupując w Biurobot stawiasz na jakość, a zarazem nie przepłacasz. Hurtownia oferuje wiele towarów w promocyjnych cenach, a im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz. Możesz też mieć dostawę za darmo. 

Czego potrzebuje Twoje biuro? Rozwiązań szytych na miarę. Znajdziesz je w internetowej hurtowni papierniczej Biurobot. W niskich cenach, ale nie tracąc na jakości. Sklep stawia wyłącznie na cenione i sprawdzone przez przedsiębiorców marki. Dlatego, gdy szukasz wyposażenia biura na lata, to Biurobot jest trafionym wyborem. 

Hurtownia papiernicza znajduje się w stolicy, oferując zakupy przez stronę internetową. Co zyskujesz zamawiając wyposażenie biura właśnie u nich?

Niskie ceny – dzięki promocjom, rabatom i najlepszej ofercie na rynku. Prowadząc działalność w Warszawie również możesz zaoszczędzić na kosztach.
Szybką dostawę – Biurobot współpracuje z jedną z najpopularniejszych firm kurierskich, co jest gwarancją szybkiej i bezproblemowej dostawy.
Elastyczną płatność – dla stałych klientów możliwość płatności z odroczonym terminem. Do wyboru różne opcje płatności, od tradycyjnego przelewu, po BLIK i raty. 


Biurobot specjalizuje się w artykułach i wyposażeniu biura, oferując artykuły wysokiej jakości, trwałe, funkcjonalne i nowoczesne. 

Wyposażenie biura domowego

Ostatnie lata zmieniły podejście do pracy zdalnej. Tysiące pracowników przeszło na tę formę, urządzając kącik w domowym zaciszu. Tego typu praca, podobnie jak jednoosobowa działalność, wiąże się z koniecznością zaprojektowania kącika do pracy. 

Jeśli poszukujesz kompaktowego wyposażenia do domowego biura, innowacyjnych rozwiązań i wysokiej jakości, to Biurobot daje gotowe rozwiązania. W ofercie sklepu jest wszystko, czego potrzebuje małe biuro. Wygodne fotele i krzesła biurowe (na każdą kieszeń), maty pod krzesło, metalowe małe kosze na papier to tylko kilka propozycji z szerokiej oferty Biurobot. 

 

Wyposażenie biur z darmową dostawą

Nie chcesz płacić za dostawę? Słusznie, bo to generuje dodatkowe koszty związane z zakupami. Jesteś we właściwym miejscu. Jeśli zamówisz wyposażenie do biura w Biurobot, to możesz liczyć na darmową dostawę. 

Hurtownia oferuje darmową dostawę już przy rachunkach od 200 zł. To niska kwota przy zakupach wyposażenia biurowego. Zatem zarówno mały przedsiębiorca, który urządza kącik do pracy w domu, jak i większa firma otrzymają zamówienie bez ponoszenia kosztów dostawy. 

 

Najważniejsze elementy wyposażenia biura

Stałym elementem wyposażenia biura są:

  • biurko,
  • wygodny fotel,
  • wieszak,
  • solidna szafka na klucze,
  • regał,
  • identyfikatory pracownicze,
  • mata pod fotel biurowy.

Wśród nowoczesnym dodatków są stojaki do prezentacji oferty. To najlepszy wybór w wielu biznesach, przykładem: restauracje, salony fryzjerskie, SPA. Kolejne praktyczne rozwiązanie to panele informacyjne – idealne opakowanie do przedstawienia oferty firmy, które postawisz w recepcji bądź poczekalni. 

Nowoczesne wyposażenie biura zachęci klienta do pozostania na dłużej. Dlatego zadbaj o wysokiej jakości meble i dodatki. Z Biurobot wcale nie wydasz na to majątku, a jeszcze zaoszczędzisz na dostawie. 

W naszym sklepie internetowym oferujemy szeroki wybór produktów z różnych kategorii, w tym także wyposażenie biura. Znajdziesz tutaj wszystko od wygodnych foteli, po kosze na śmieci, do szafek na klucze. Jesteśmy przekonani, że odpowiednio dobrany sprzęt i akcesoria są kluczowymi elementami w zapewnieniu komfortu pracy w biurze.

Dostępne w różnych rozmiarach i wzorach, idealnie wpasują się w aranżację Twojego biura i nie tylko. Nasze kosze na śmieci są wykonane z trwałych materiałów takich jak plastik lub siatka powlekana lakierem, co zapewnia długotrwałą użyteczność. Dzięki nim, utrzymanie czystości w biurze stanie się łatwe i komfortowe.

Wygodne miejsce pracy - Meble, Stojaki i wiele więcej

Może nie spełnimy wszystkich Twoich życzeń, ale możemy zrealizować Twoje marzenie komfortu w pracy (jeśli takie masz). Dlatego w naszej ofercie znajdziesz ergonomiczne fotele i krzesła, które dbają o prawidłową pozycję ciała i zapobiegają dolegliwościom kręgosłupa. Wybierając produkty od najlepszych marek, takich jak Fellowes, Avery czy Durable, możesz mieć pewność, że jakość wykonania i komfort użytkowania są na najwyższym poziomie.

Znajdziesz u nas różnorodne meble biurowe, takie jak biurka, szafki, regały i komody, które zapewnią funkcjonalność i estetykę przestrzeni pracy. Dodatkowo oferujemy praktyczne wieszaki, stojaki i wieszaki na ubrania, które pomogą utrzymać porządek w Twojej garderobie czy szatni. Dzięki nim, Twoje biuro stanie się efektywnie zorganizowane, a pracownicy będą mieli wygodne miejsce do zostawienia swoich rzeczy.